هتل های 5 ستاره دبی
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل ادرس دبی مال دبی

هتل ادرس دبی مال دبی The Address Dubai Mall Hotel در فاصله 15 دقیقه ای تا فرودگاه بین المللی دبی از شمار مجلل ترین هتل های ۵ ستاره دبی با کادر مجرب و خوش مشرب که به زبان هایی مانند فیلیپینی، چینی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، عربی مسلط بوده که همین امر موجب راحتی میهمانان تور دبی شده می باشد.هتل دارای 244 اتاق با بالکن های خصوصی مشرف به چشم انداز زیبای شهر دبی و برج الخلیفه با امکاناتی مجهز همچون تلویزیون و یک بارکوچک می باشد. 

امکانات هتل ادرس دبی مال دبی :

این هتل برای گردشگران تور دبی خدماتی رفاهی مانند استخر درفضای باز و سونا، باشگاه ورزشی که در تمام ایام  هفته به صورت ۲۴ ساعته باز بوده، آبگرم، ماساژ  ،سرویس دهی ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور دبی، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، فروشگاه، روزنامه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، آسانسور، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی سرویس اینترنت بی سیم رایگان درلابی و در اتاق ها می باشد. در رستوران های هتل ادرس دبی مال دبی انواع غذاها بین المللی و فست فود و نوشیدنی ها با انواع سلیقه ها سرو می شود.

هتل کمپینسکی مال آو دبی

هتل کمپینسکی مال آو دبی از شمار بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی واقع در خیابان شیخ زاید در فاصله 20دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی دبی و در فاصله چند دقیقه ای تا Internet City ، Media City، ساحل جمیرا می باشد این هتل با اتاق هایی کاملا مجهز و مجلل و مدرن و جز اولین هتلی بوده که به  بازار خارج از آمریکای شمالی متصل می باشد و گردشگرانتور دبی به راحتی می توانند به مراکز خرید دسترسی داشته و از مکان های گردشگری شهر دیدن نمایند. هتل کمپینسکی مال آو دبی سومین هتل بزرگی می باشد که دارای پیست سرپوشیده اسکی ، بزرگترین پارک یخی سرپوشیده و طولانی ترین پیست های سرپوشیده می باشد.

 

امکانات هتل کمپینسکی مال آو دبی :

این هتل مجهز به باشگاه پیشرفته ورزشی، مرکز سلامتی آیروودا، استخر شنا و زمین تنیس خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه، صبحانه در اتاق ، اتو، صرافی ، خدمات کفش و واکس  کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی را می باشد. و گردشگران تور دبی می توانند با اقامت در این هتل مجلل و لوکس سفری شاد و مفرح بخشی را سپری کنند.

 هتل جود پالاس دبی

هتل جود پالاس دبی یکی از بهترین هتل های پنج ستاره دبی که در منطقه مرکزی دیره واقع شده است و دارای 249 باب اتاق با طراحی مجلل و با شکوه با رنگ هایی گرم و دل نشین با چیدمانی خاص و بالکن اختصاصی و دارای امکاناتی کامل و مجهز و در فاصله 15 دقیقه ای با ماشین تا فرودگاه بین المللی دبی و همین طور فاصله 5 دقیقه پیاده روی  تا متروی الریگا دبی می باشد. در رستوران های این هتل انواع مختلفی از غذاهای هندی، عربی و ایرانی و ... برای گردشگران عزیز تور دبی سرو می کند.

 

 امکانات هتل جود پالاس دبی :

این هتل دارای استخر سر باز، زمین گلف، اسپا، ماساژ، رستوران، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان،روم سرویس، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی،کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، آسانسور می باشد و همین طور سرویس شاتل رایگان برای مرکز خرید سیتی سنتر دیره و ساحل برای رفاه گردشگران تور دبی فراهم دیده است.

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 95

 تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

 تور دبی پاییز 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: